فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی با بهترین قیمت در سراسر کشور آغاز شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت دوربین سازی، استقبال زیادی از دوربین های بسیار کوچک می شود. زیرا دارای قابلیت هایی هستند که یک دوربین معمولی نمی تواند این ویژگی ها را فراهم کند. در این راستا می توانید طیف گسترده ای از مدل های متنوع دوربین های مداربسته ‌ریز را از نوع بی سیم و ahd در نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین منصوری بانه پیدا کنید. این دوربین ها به راحتی می توانند در لوازم و وسایل روزمره جاسازی شوند. همچنین عملکرد عالی و باکیفیت این دوربین های کوچک موجب می شود که بی سرو صدا به ضبط های رویدادهای محیط بپردازند.

لذا یکی از ارزان ترین ها و درعین حال پراستفاده ترین ها دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی است که در ادامه به بحث و بررسی بیشتر آن می پردازیم:

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

معرفی دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی یکی از محصولات پرطرفدار است که می توانند همانند اشیاء داخل محیط مانند کتاب، میز، اسباب بازی بچه ها و غیره در منطقه مربوطه ظاهر شود. زیرا به دلیل اندازه و وزن سبک و ایده آلی که دارد، در داخل این لوازم پنهان می گردد و سپس ضبط و ثبت تصاویر و فیلم های خود را شروع می کند. به علاوه این امکان برای کاربران فراهم است تا به وسیله پد چسبنده بر روی سطوح پلاستیکی، فلزی و یا روی دیوار و درب و پنجره منزل متصل کنید.

این دوربین بلاشک متناسب سلیقه و نیاز های امنیتی شما می باشد و با دارا بودن قابلیت استفاده آسان و عملکرد قدرتمند به ضبط های نامحسوس و بی دردسری در محیط مربوطه می پردازد‌. این دوربین مداربسته بند انگشتی ahd به صورت بسیار منحصر بفرد و مبتکرانه طراحی شده است تا مواقع نصب در محیط سارق و مورد مراقبتی مربوطه را متوجه خود نکند. تفاوت اصلی این مدل با دوربین های مداربسته وایرلس این است که این مدل برای ضبط تصاویر به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر و کابل کواکسیال مخصوص به خود نیاز دارد. به این معنی تمام تصاویر ضبط گرفته شده خود را به دستگاه رکوردر و سپس هارد دیسک منتقل می کند.

در نتیجه برای کاربران بسیار ساده است تا بعد ها به این اطلاعات گرفته شده دسترسی داشته باشند و حتی از آن ها به عنوان مدرک رسمی و افشای جرم استفاده کنند.

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

دوربین مداربسته سیمی خیلی کوچک

به طور کلی استفاده از این دوربین مداربسته سیمی خیلی کوچک برای کارهای مراقبتی مانند کنترل پرستار بچه، نظارت بر کار کارکنان محل کار و غیره بسیار مناسب است. زیرا از طراحی با اندازه همانند بند انگشتان و بدون دیده شدن بهره می برد. گذشته از این ها یکی از ویژگی های عالی این مدل دوربین کیفیت بالای فیلم برداری حتی با برد طولانی می باشد. درنتیجه اطلاعات مهم و قابل تشخیصی را از اتفاقات مکان مربوطه می دهد. همچنین نصب و راه اندازی ساده ای دارد. به گونه ای که به راحتی در هر مکان و هرجایی حتی داخل رباتیک ها تعبیه و نصب می گردد.

بدون شک یکی از ترجیحات اکثر کاربران برای انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب داشتن قابلیت دید در شب است. زیرا بیشتر تخلفات در تاریکی هوا صورت می گیرد و دوربینی که این ویژگی را نداشته باشد نمی تواند برای این مواقع مناسب باشد. لذا دوربین مداربسته سوزنی ahd خیلی کوچک دارای ۶ عدد چراغ ال‌ ای دی مادون قرمز است. با این تکنولوژی محبوب، مالکان مربوطه می توانند دید بسیار واضحی را در دل شب و تاریکی و نبود نور کافی محیط مورد نظر داشته باشند.

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

دوربین مخفی سیمی

قابل ذکر است بدانید این ویژگی دید در شب دوربین مخفی سیمی، دارا برد بسیار بالا تا میزان ۸ متر است. بنابراین این محصول می تواند حتی در پارکینگ ها، اداره ها، مراکز تحقیقاتی و غیره مورد استفاده قرار گیرد. علاوه براین با دارا بودن کیفیت تصویر ۱.۳ میلی متری نسبت به حجم‌ کوچکی که دارد، می تواند تصاویر واضح و قابل تشخیصی در شبانه روز داشته باشد.

مزایای و کاربرد های عالی این دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی دید در شب به اینجا ختم نمی شود. لذا این محصول می تواند حتی به ضبط صدای اشخاص داخل محیط نیز بپردازد. چراکه دارای میکروفون داخلی است و نیازی نیست که میکروفون های بیرونی را به آن متصل کنید. در‌نتیجه می توانید درک بهتری از وقایع محیط داشته باشید.

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

فروش دوربین مداربسته کوچک بند انگشتی

دوربین مداربسته بند انگشتی یکی از پر فروش ترین دوربین های جاسوسی است که با قیمتی ارزان به فروش می رسد. این دوربین کوچکترین دوربین ahd بوده که به راحتی راه اندازی می شود. شما می توانید این دوربین را با قیمتی ارزان از بازرگانی تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما