فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو دید در شب

خرید و فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو دید در شب توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه با بهترین قیمت به صورت عمده و خرده می باشد. یکی از تجهیزات ضروری و مفید برای انواع مختلف ماشین های خارجی و ایرانی، دوربین دنده عقب خودرو می باشد که برای ایجاد راحتی رانندگی و امنیت راننده و سرنشینان طراحی شده است. این محصول دارای انواع مختلفی است که ارزان ترین آن ها را می توانید در نمایندگی های فروش دوربین مداربسته منصوری بانه پیدا کنید. همچنین این دوربین مداربسته کوچک به کلی امکانات پیشرفته مجهز است که نیازهای اساسی هر راننده تازه وارد و یا حتی ماهر را به خوبی تأمین می کند‌.

با ما همراه باشید تا با این محصول منحصر بفرد بیشتر آشنا شوید.

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین دنده عقب ماشین با قابلیت دید در شب

غالب کاربران زمان خرید دوربین مداربسته برای ماشین، اولین سوالی که می پرسند این است که، آیا دوربین مداربسته دنده عقب، قابلیت دید در شب دارد؟ دوربین های مداربسته دنده عقب دارای انواع متفاوتی هستند که پر فروش ترین آنها؛ دوربین دنده عقب دید در شب است چراکه جدا از ارائه تصاویر با کیفیت در روز، قابلیت روشن سازی عقب ماشین در تاریکی مطلق را نیز دارد.

دوربین دنده عقب مانیتوری اتومبیل دید در شب برای افزایش زاویه دید هنگام پارک طراحی شده است و برای کمک به راننده در کنار آمدن با کنترل اتومبیل در شرایط بد آب و هوایی و ترافیکی بسیار عالی است. به علاوه، رانندگی به وسیله این دوربین دید عقب اتومبیل، تجربه ای خود را به همه رانندگان خواهد داد. یک دوربین خوب دنده عقب، می تواند ماشین را از برخورد با موانع، تیر برق ها، حاشیه ها و جدول های کنار خیابان، ماشین های دیگر یا عابران پیاده محافظت کند. به گونه ای که همه چیز را در عقب ماشین، بر روی مانیتور آینه ای خودرو نمایان خواهد کرد.

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو

مزیت نصب دوربین دنده عقب مادون قرمز اتومبیل

یک مزیت بزرگ و عمده این دوربین مانیتوری دید در شب ماشین این است که راننده برای دیدن آنچه در پشت خودرو اتفاق می افتد نیازی به چرخاندن سر نداد. چراکه این دوربین، دید وسیعی را از نمای عقب ماشین بر روی آینه جلو راننده فراهم می کند. به علاوه در نزدیکی با یک مانع هم، می توان با استفاده از مانیتور یا آینه، وضعیت عقب خود را کنترل کرد.

این دوربین آینه ای دارای دو عدد می باشد که یکی را در عقب و دیگر در جلو نصب و تعبیه کنید. همچنین به صفحه نمایشگر مانیتور 4.3 اینچ مجهز است تا تمام وقایع را با نمایش جزئیات از محیط بیرون ماشین تماشا کنید.

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو

عملکرد دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دند عقب آینه ای را می توان به صورت دستی یا خودکار فعال کرد. وقتی اهرم تعویض دنده به سمت عقب حرکت می کند به طور خودکار روشن می شود. سپس تصویری از منطقه خارج از سپر اتومبیل و خطی که می توانید در آن پارک کنید روی صفحه ظاهر می شود.

دوربین مانیتوری آینه ای دید در شب دارای پک دو عددی می باشد که یکی از دوربین ها داخل سپر ماشین و دیگری روی آینه نصب خواهد شد. این دوربین مداربسته فوق العاده عین اینکه می تواند به خوبی فرمان رانندگی را به شما بدهد، تمامی مناظر و خاطرات سفری شیرین را برای شما ضبط خواهد کرد. یکی از ویژگی های باارزش این دوربین مانیتوری دنده عقب، قابلیت دید در شب آن است. این قابلیت به رانندگان کمک می کند تا حتی هنگام شب و در پارکینگ های تاریک به خوبی تصویری واضح را از عقب اتومبیل به شما بدهد.

این دوربین های مخصوص ماشین گزینه مناسبی برای راننده های کم تجربه و تازه وارد است. چراکه در این حالت، دستگاه به درک اتفاقات پشت و جلو ماشین و کنار آمدن با ترافیک ها کمک می کند.

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو

 

 

سنسور G در دوربین دنده عقب

از دیگر امکانات این دوربین دنده عقب خودرو دید در شب مجهز بودن به سنسور جی است. این قابلیت در صورت ترمز ناگهانی و یا اتفاقات مختلف مانند تصادف قادر به ضبط این حوادث می شود و آن ها را قفل می کند تا کسی این مدارک و شواهد را حذف نکند‌. همچنین این دوربین می تواند به ضبط صدا و شنود محیط در ویدیو ها بپردازد. لازم به ذکر است که راننده توسط سنسور G، زمانی که دنده عقب می گیرد، با نزدیک شدن به موانع و به صدا در آمدن آژیر، فورا اقدامی درست خواهد کرد.

فروش بهترین دوربین دنده عقب خودرو

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده انواع دوربین های دنده عقب خودرو، دوربین داخل ماشین آینه ای، دوربین مداربسته ثبت وقایع برای ماشین و غیره می باشد. مدل های زیادی از دوربین های کوچک مناسب اتومبیل در تکنو دوربین موجود می باشند که همگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما