فروش دزدگیر سیمکارتی gmk 890

فروش دزدگیر gmk 890 سیمکارتی به صورت عمده و تکی با کمترین قیمت توسط نمایندگی های تکنودوربین در هرکجای ایران که باشید انجام می گردد. این دزدگیر برای اماکن مختلف قابل استفاده است که از دارای تلفن کننده خط ثابت و سیم کارتی است و از امکانات دیگری هم بهره می برد. با ما باشید تا با این سیستم مرکزی منازل جی ام کا مدل ۸۹۰ بیشتر آشنا شوید:

فروش دزدگیر gmk 890

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۸۹۰

وقتی صحبت از محافظت از مناطق مهم مانند منازل یا دفاتر کار می شود یک وسیله ضد سرقت سهم بسزایی دارد. از همین رو دزدگیر سیمکارتی gmk مدل 890 ایمن ترین راه جلوگیری از وقایع ناگوار در منازل و محیط مربوطه می باشد. این برند معتبر چینی یک سیستم ضد سرقت برای جلوگیری از موارد و حوادث، ورود و خروج اشخاص غیرمجاز یا جلوگیری از تصاحب غیرقانونی از اقلام و موارد مهم داخل مکان های گوناگون می باشد.

این دزدگیر جی ام کا مدل ۸۹۰ بهترین دزدگیر منزل است که با برق شهری کار می کند که برای گزارش یک حادثه غیر معمول در آن مکان و جهت ارسال هشدار در نظر گرفته می شود. این سیستم هشدار دهنده با کیفیت بالا می تواند متشکل از تعداد زیادی از اجزای سازنده مانند ۸ عدد زون های باسیم و بی سیم باشند که در شرایط متنوعی باعث تحریک می شوند. این شامل، به عنوان مثال، آتش سوزی، فشار دادن پدال تعبیه شده بر روی درب و پنجره و غیره است. قابل ذکر است شروع آژیر خطر این دزدگیر gmk به گونه ای است که یک سیگنال صوتی را به عنوان یک عامل بازدارنده فراهم می کند. گذشته از این هشدار قادر می باشد که به صورت بی صدا مالک را مطلع کند! این مطلع کردن شامل یک تماس اضطراری و یا یک پیامک کوتاه به شماره ها می باشد.

فروش دزدگیر gmk 890

امکانات سیستم ضد سرقت GMK مدل 890

قلب این دزدکیر سیمکارتی جی ام کا مدل ۸۹۰، صفحه نمایشگر ال سی دی بر روی بدنه است. این یک توزیع کننده است که مهمترین رابط میان دستگاه و کاربران از راه دور می باشد. همچنین دارای تعداد زیادی تنظیمات پسورد ها و رمزهای امنیتی است و بنابراین می تواند برای هر مورد جداگانه برنامه ریزی شود. این مرکز کنترل هنگامی که تحریک ها و تهدید ها را در محیط احساس کند بلافاصله پیام خود را صادر می کند. به گونه ای که سیگنالی دریافت می کند و سپس اقدام از پیش برنامه ریزی شده را انجام می دهد. به این معنی با شماره های از پیش تعیین شده ارتباط برقرار می کند.

علاوه براین ها این سیستم ضد سرقت GMK در صورت قطع برق، اختلال در آنتن و یا حتی تمام شدن اعتبار شارژ سیمکارت خود کاربران مربوطه را جهت رفع هرچه زودتر این مشکل ها مطلع می سازد.

به این ترتیب داشتن دزدگیر سیمکارتی gmk 890، برای رفاه حال شما مناسب است. این یک سیستم هشدار آزمایش شده است که باعث می شود که شما احساس خوبی داشته باشید. به خصوص وقتی که صحبت از امنیت شخصی ترین چیزهای شما یا عزیزانتان باشد.

فروش دزدگیر gmk 890

قابلیت های دزدگیر منزل 890 GMK

از قابلیت های 890 gmk نباید چشم پوشی کرد زیرا که به شدت شما را شگفت زده می کند. کافیست با داشتن محصول مدنظر و نصب در محیط محلی حیرت زده شوید! شما قابلیت کنترل کردن دزدگیر اماکن سیم کارتی Gm890 را می توانید از طریق درگاه پیامکی، برنامه ی اندروید و ریموت کنترل را انجام دهید. قدرت بالای سیستم شنوایی صدای محیط اطراف را واضح می کند. شما می توانید با قابلیت یادآوری ۲۴ ساعته این دستگاه به فعال و غیر فعال شدن دسترسی زودرس داشته باشید.

ناگفته نماند که شما می توانید با مراجعه به سیستم مرکزی دستگاه زمان دلخواه و شماره تماس هایی که به آن وارد کرده اید را حذف و یا ویرایش کنید. دیگر نیازی نیست که نگران استعلام محرمانه باشید، شما به راحتی می توانید در این دستگاه با ورود و خروج استعلام از طریق پیامک، تمام استعلام های محرمانه تان را یک جا دریافت نمایید.

یکی از کارکرد های جدید سیستم حفاظتی ایمنی دو برابر این سیستم است. در زمان نصب این سیستم در صورت غیر فعال کردن دزدگیر باید علاوه بر ریموت قطعا از طریق sms یا Keypad غیر فعال شده و در غیر این صورت هشدار شروع به فعالیت می کند. قابلیت اعلام هشدار قطع و وصل برق به شکل خودکار از طریق سخنگو با تماس و پیامک دارد. توانایی رکورد ۶۰  پیام، کنترل ۵ وسیله ی برقی با ۴ رله خصوصی ( دارای رله داخلی ) و زمان سنج در زمان خاصی که رله مدنظر در دستگاه فعال و غیر فعال می شود.

ویژگی های های منحصر بفرد دزدگیر GMK890

  • گزارش و پیامک در محتوا پیامک فارسی فعال و غیر فعال شدن رله ( خارجی )
  • مسدود نشدن سیمکارت در صورت ارسال
  • رمز شارژ سیم کارت
  • قابلیت دریافت کد های امنیتی و شناسایی
  • ریموت ها ، ارائه یافته مختص دستگاه
  • فعال یا غیر فعال بودن به صورت مجزای
  • سه منطقه، تنها با یک دستگاه
  • شماره گیری فوق العاده سریع
  • باز کردن درب منزل توسط sms و ریموت
  • پشتیبانی از کل سیم کارت های موجود
  • دارای ۱۵ حافظه تماس سخنگو و انتخاب تماس یا حالت تماس، ارسال sms

فروش دزدگیر gmk 890

دزدگیر اماکن مهمترین عامل بازدارنده سرقت و ورود افراد غیر مجاز به اماکن خصوصی و با اهمیت است. لذا برای برقراری امنیت در خانه و محل کار خود، بهتر از جدا از دوربین های مداربسته امنیتی، دزدگیری مناسب را نیز نصب و راه اندازی کنید. دزدگیر جی ام کا 890 سیمکارتی بوده و برای مناطقی که هنوز دارای خط تلفن ثابت نیستند می تواند ایده آل باشد.

در صورت تمایل به سفارش ارزان قیمت انواع مدل های دزدگیر اماکن جی ام کا با ارزان ترین قیمت هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما