قیمت دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما چشم ماهی

قیمت دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه پانوراما چشم ماهی را به صورت عمده و خرده از تکنو دوربین دریافت کنید. دوربین مداربسته چشم ماهی از دسته دوربین های محبوب بی سیم بوده که می توان توسط آن مکانی بزرگ را بدون نقطه کور مدیریت کرد. دوربین های مداربسته فیش آی 360 درجه وایرلس تصاویر را به صورت پانوراما نمایش داده و این یعنی زاویه دید کاربر می تواند 360 درجه باشد. خرید اینترنتی دوربین مداربسته چشم ماهی بی سیم با قیمتی فوق العاده برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است.

قیمت دوربین مداربسته چشم ماهی

دوربین امنیتی Fisheye Lens چیست؟

دوربین امنیتی با لنز چشم ماهی دارای یک لنز فوق عریض است که برای فواصل دید زیاد و مناطق نظارت گسترده استفاده می شود. از آنجایی که فاصله دید در این دوربین ها 360 درجه کامل است، نتیجه یک تصویر تاب دار و دایره ای است که همه چیز را در اطراف دوربین نشان می دهد. با ویژگی‌های انحراف‌زدایی قوی، می‌توانید تصویر خود را در یک نمای پانوراما مسطح یا چندین نمای PTZ مشاهده کنید، که تجربه نصب چندین دوربین در اتاقی را که به جهات مختلف نشان می‌دهند، به شما می‌دهد. بهترین بخش این است که از آنجایی که تصویر کامل 360 درجه هنوز در حالت PTZ ثبت می شود، حتی می توانید کنترل های PTZ را در حین پخش حرکت دهید، چیزی که بدیهی است با یک PTZ موتوری واقعی امکان پذیر نیست.

دوربین‌های لنز چشم ماهی 360 درجه Uniview برای هر کسی که به دنبال گسترش دامنه نظارت خود بدون سرمایه‌گذاری در چندین دوربین مختلف است، عالی است. این دوربین امنیتی 5 مگاپیکسلی با یک میکروفون داخلی، گزینه‌های متعدد نمایشگر و انحراف، قابلیت‌های نقشه حرارتی، و تعداد زیادی مشخصات و ویژگی‌های باورنکردنی، گزینه‌ای عالی برای پوشش کامل 360 درجه است.

پانوراما یک دوربین برای پوشش سطح وسیع

طراحی برنامه های امنیتی ویدئویی برای نظارت بر مناطق بزرگ مانند میدان های عمومی، میدان ها، فرودگاه ها، بزرگراه های شلوغ و تقاطع ها پیچیده تر شده است. در تنظیمات بسیار بزرگ، پرسنل امنیتی نیاز به دیدن بیش از یک دوربین، از جمله تصاویر پانوراما و نماهای دقیق دارند.

دوربین های پانوراما برای این منظور کاملا طراحی شده اند. دوربین های پانورامای همه کاره پانورامای عالی و تصاویر نزدیک با جزئیات را ثبت می کنند. تصاویر پانوراما توسط سنسورهای متعدد گرفته می شود و تصویربرداری 180 درجه یا 360 درجه را با وضوح فوق العاده HD در زمان واقعی ارائه می دهد. طراحی یکپارچه نمای پانوراما و دوربین های PTZ موقعیت یابی سریع جزئیات را در مناطق پانوراما ارائه می دهد.

دوربین های چشم ماهی

دوربین های چشم ماهی به لطف فناوری فوق العاده کم نور DarkFighter در محیط های با نور ضعیف عملکرد عالی دارند. و با کدک هوشمند H.265+ ، پهنای باند و نیازهای ذخیره سازی نسبتاً کم است و به کاهش هزینه برای مدیریت تصاویر و ویدیوهای HD کمک می کند. دوربین های فیش آی همچنین دارای طیف گسترده ای از عملکردهای هوشمند در حالت پانوراما هستند، از جمله تشخیص نفوذ، تشخیص عبور از خط، و تشخیص ورود و خروج منطقه.

نظارت موثر بر مناطق بزرگ مانند میدان های عمومی، میدان ها، استادیوم ها، پارکینگ ها و تقاطع های ترافیکی شلوغ چالش های مختلفی را به همراه دارد. برای مناطق تحت پوشش بزرگ، پرسنل امنیتی نیاز دارند که فقط با یک دوربین بیشتر ببینند – نه فقط یک تصویر پانوراما، بلکه نماهای زوم شده و با جزئیات نیز.

به طور سنتی، پوشش برنامه ویدیویی پانوراما 360 درجه به نصب چهار دوربین یا یک دوربین چشم ماهی نیاز داشت. اکنون یک دوربین انعطاف پذیر فیش آی می تواند جایگزین چهار دوربین استاندارد شود. علاوه بر این، سهولت نصب و صرفه جویی در هزینه را با استفاده از یک نصب با یک کابل اترنت فراهم می کند.

قیمت دوربین مداربسته چشم ماهی

دوربین fisheye لامپی

با اتصال دوربین فیش آی لامپی به WIFI ، سپس می توانید نظارت را شروع کنید. مناسب برای نظارت بر نوزاد، نظارت بر حیوانات خانگی، و نظارت بر امنیت خانه. وقتی از خانه دور هستید می توانید بدانید چه اتفاقی می افتد. زاویه دید کامل 360 درجه، منطقه کور وجود ندارد. شما می توانید کل اتاق را در طول روز یا در شب ببینید. دوربین یک صحنه را پوشش کامل می دهد. هیچ اتفاقی را که در خانه شما رخ داده را از دست نخواهید داد.

هشدار و تشخیص حرکت: در صورت شناسایی هر حرکتی که خانه یا محل کار شما را ایمن تر می کند، هشدار به تلفن های هوشمند شما ارسال می شود. ایده آل برای نظارت بر خانه های تعطیلات، نظارت بر حیوانات خانگی، نظارت بر کسب و کار و نظارت بر سالمندان

دید در شب و نصب آسان: دوربین دید در شب عالی را ارائه می دهد، می توانید حتی در محیط تاریک نیز نظارت داشته باشید، دفترچه راهنمای کاربر برای هر مرحله از برنامه ما (iOS/Android) راهنمایی می کند و دوربین را در 1 دقیقه مشاهده می کند.

قیمت دوربین مداربسته چشم ماهی

دوربین مدار بسته پانوراما 360 درجه اصل به همراه گارانتی معتبر را می توانید از طریق این سایت فروش که ارائه دهنده مدل های روز و متنوع می باشد را می توانید به راحتی و با صرف کمترین هزینه سفارش خرید خود را انجام دهید. شما می توانید با خرید یکی از دوربین های مدار بسته پانوراما 360 درجه از این بابت کاملا مطمئن باشید که دیگر محوطه ای که دوربین را در آن قرار داده اید نقطه کوری نخواهد داشت و می توانید به این اعتماد کنید که به طور واضح تمام 360 درجه فضا را روئیت می کنید. برای سفارش این دوربین مداربسته بیسیم همین حالا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما