قیمت عمده دوربین مدار بسته خانگی

قیمت عمده دوربین مدار بسته خانگی در تکنو دوربین ارزانتر از همه جاست. دوربین مداربسته خانگی یا دوربین خانه به دوربین هایی گفته می شوند که برای نصب در داخل خانه مناسب بوده و قابلیت آگاه سازی صاحب خانه را در هر شرایطس دارند. این دوربین های مداربسته منزل در انواع متفاوتی موجود هستند که بسته به نیاز و بودجه مشتری فرق خواهند کرد.

قیمت عمده دوربین مدار بسته خانگی

دوربین مداربسته منزل

دوربین مداربسته سیستمی است که به وسیله ی آن می توانید بدون حضور خود بر محیط نصبی نظارت داشته باشید. تاریخچه ی اولین بازدید استفاده از دوربین های مداربسته به 1942 باز می گردد که ارتش آلمان برای نظارت بر روند موشک های خود از آن استفاده کرد . ولی خب اولین تولید و عرضه به بازار دوربین های مداربسته مربوط به سال 1949 در آمریکا است. با این روند می توان متوجه شد این دوربین ها کاربرد های عمده تر دارند .

با گذر زمان تولید این سیستم امنیتی نیز پیشرفت کرد و انواع مدل های مختلف تولید شد. که امروزه کلی برند و مدل ها متفاوت موجود است.شما بسته به نیاز خود می توانید یکی را تهیه کرده و محیط مورد نیاز خود را امن کرده و بر آن نظارت داشته باشید . یکی از انواع این دوربین ها دوربین های منزل است همان طور که از نامشان پیداست برای محیط های بسته مثل محیط های خانگی است . قطعا این دوربین ها کارایی متفاوتی داشته که در ادامه به برسی آنها خواهیم پرداخت. اگر شما به دنبال خرید این دوربین ها هستید با ما همراه باشید.

قیمت عمده دوربین مدار بسته خانگی

دوربین مدار بسته مموری خور:

این نوع دوربین ها همان طور که از نامشان پیداست احتیای به دستگاه دی وی آر ندارند (دستگاهی که دوربین برای ذخیره اطلاعات از آن استفاده می کند و اطلاعات را در آن ذخیره می کند). این دوربین ها خود حافظه ی جانبی داشته و اطلاعات را درون خود ذخیره می کنند. این دوربین مموری خور منزل در صورت پر شدن حافظه ی داخلی خود اطلاعات را حذف کرده همچنین می توانید به وسیله ی شبکه اینترنت اطلاعات ذخیره شده را دریافت کنید یعنی به صورت وایرلس یا بی سیم از طریق حالت وای فای.

دوربین مدار بسته ی AHD:

این دوربین ها از دوربین های آنالوگ با کیفیت تر هستند یعنی ارسال داده ها را از طریق امواج رادیویی انجام می دهند. این مدل نسبت به بقیه ی دوربین ها قیمت به صرفه تری داشته این نوع دوربین ها بر خلاف نمونه قبلی برای رکورد یا ضبط تصاویر و اطلاعات نیاز به دستگاه دی وی آر داشته البته می تواند ارسال اطلاعات را در بستر شبکه وای فای یا اینترنت نیز انجام دهد.(در صورتی که دستگاه ضبط تصویر این قابلیت را داشته باشند)

قیمت عمده دوربین مدار بسته خانگی

دوربین مداربسته HDcvi  و HDtvi :

چند شرکت معتبر در تولید دوربین شرکت های داهوا  و هایک ویژن هستند که در چند سال اخیر با تحولی که در تولید دوربین ها دادند بسیار متحیر کننده بود. آنها با تولید دوربین مداربسته ی HDcvi  و HDtvi  توانستند کیفیت 720p یعنی اچ دی و1080 فول اچ دی را پوشش دهند ( در بستر کواکسیال) این نوع دوربین ها به عنوان نمونه ی پیشرفته دوربین های AHD به شناخته می شوند .

دوربین مدار بسته ی مخفی برای منازل:

این دوربین نسبت به دوربین ها معرفی شده کمی متفاوت تر است که قابلیت کارکرد بر بستر شبکه را دارا است . این دوربین که با عنوان دوربین IP شناخته می شود نسبت به دوربین های دیگر حرفه ای تر هستند. این دوربین ها  بسیار کوچک بوده و با عنوان دوربین های جاسوسی نیز به دلیل بسیار کوچک بوده شناخته می شود. این دوربین ها به دلیل کوچک بودن بسیار می توانند در مکان های مختلف بدون اینکه کسی از وجودش خبر داشته نصب می شود .

البته تولید این دوربین های مخفی بسیار جالب بوده که به شکل یک پریز برق یا لامپ یا حتی شارژر تلفن همراه ساخته می شوند . شما می توانید این دوربین ها را به صورت یک پک کامل بگیرید یعنی تمامی اجزای مورد نیاز در این پک گنجانده شده است . خرید این دوربین های به عنوان پک می تواند خیلی به صرفه تر باشد . شما  با خرید پک دیگر لازم نیست به دنبال اجزای جانبی دوربین بگردید شما هرچی که لازم باشد را در دست دارید و دیگر لازم نیست به دنبال لوازم جانبی دوربین بگردید . در یک پک شما تمامی فیش ها وکابل های لازم هارد و دی وی آر موجود است.

قیمت عمده دوربین مدار بسته خانگی

قیمت عمده دوربین مدار بسته خانگی

همان طور که گفته شد این دوربین ها بسیار برای منازل جهت نگه داری و نگهبانی بسیار مناسب بوده و می تواند نیاز شما را برطرف کرده. اگر شما به دنبال خرید این دوربین ها با بهترین قیمت هستید می توانید باخرید از تکنو بازرگانی بهترین دوربین با بهترین  قیمت و بهترین کیفیت را خریداری کنید. در صورت عدم انتخاب می توانیدبه مشاوران ما در ارتباط باشید  تا  بهترین مشاوره را در جهت خرید دوربین مورد نظر به شما ارائه دهند . شما با خرید از تکنو بازرگانی می توانید دوربین مورد نظر را خریداری کنید همان طور که می دانید با خرید از نمایندگی ها از خرید دوربین های تقلبی و بدون کیفیت جلو گیری کرد.

به دلیل نوسانات ارز و قیمت از گذاشتن قیمت ها معذوریم اما شما می توانید با تماس با کارشناسان و مشاوران کار آمد از آخرین قیمت این دوربین ها با خبر شوید و بهترین دوربین مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما