مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته ارزان

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته ارزان را از طریق همین سایت دنبال کنیدو بهترین و با کیفیت ترین دوربینهای مداربسته دنیا با برند های معتبر را از ما بخواهید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع پک دوربین های مداربسته 4 عددی، 8 عددی، 16 عددی و 32 عددی را با بهترین قیمت روز به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

در ادامه همراه ما باشید تا با نصب و راه اندازی و همچنین مکان نصب این دوربین ها آشنا شوید:مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

راه اندازی پکیج کامل دوربین مداربسته

هم امنیت خانه و هم امنیت خانواده‌تان را می‌توان با دوربین‌های امنیتی راهبردی در داخل و اطراف ملک شما محافظت کرد و به عنوان یک عامل بازدارنده برای دزدان احتمالی و همچنین دستگیری آنها در عمل عمل می‌کند.

اگر تجهیزات امنیتی دوربین مدار بسته خود را در بهینه ترین موقعیت قرار ندهید، ممکن است وجود آنها را بی فایده کند. ممکن است اکنون از خود بپرسید بهترین مکان برای دوربین های امنیتی خانه کدام است؟ قبل از اینکه این موضوع را ایجاد کنید، نکات زیر را بخوانید.

نصب دوربین مداربسته در درب جلویی خانه

این واضح ترین مسیر برای مجرمان برای دسترسی به خانه شما است و بیشترین نسبت سرقت ها از طریق این ورودی رخ می دهد. برای جلوگیری از پرتاب هرگونه اقلام به دوربین های مداربسته ظریف، تجهیزات را در سطح طبقه دوم نصب کنید یا یک قفس سیمی در اطراف آن نصب کنید.

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در درب های پشتی و جانبی

هر ورود به ملک شما به عنوان یک کانال بالقوه برای یک مجرم برای دسترسی به فضای خصوصی شما در نظر گرفته می شود. برخی از دوربین ها را روی همه درها نصب کنید، زیرا این نقاط آسیب پذیرترین نقاط شما هستند. برای جلوگیری از هرگونه دستکاری، اقدامات احتیاطی مشابهی را که در نکته قبل توضیح داده شد، انجام دهید.

درب های پاسیو و فرنچ به ویژه در برابر نفوذ بی دفاع هستند، بنابراین با شیشه های ضخیم و دوربین مداربسته مناسب از پایداری آن ها حمایت کنید.

نصب دوربین مداربسته در گاراژ

برخی از مردم ممکن است نخواهند که گاراژ خود را زیر نظر بگیرند، اما این اغلب یک مسیر دسترسی رایج برای سارقان است. بنابراین، چه گاراژ شما حاوی تجهیزات ارزشمندی باشد یا نه، مهم است که از آن محافظت کنید.

دوربینی که رو به راهرو یا محوطه گاراژ قرار دارد برای تشخیص علائم فعالیت مشکوک عالی است. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید دوربین را در داخل گاراژ قرار دهید و آن را در زاویه ای قرار دهید که نور درب باز می تواند فضای داخلی تاریک را روشن کند.

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

نصب پک دوربین در باغ

خواه یک سوله پر از ماشین آلات باغبانی گران قیمت باشد یا یک باغ پر از وسایل بازی برای بچه ها، اغلب باغ های ما اقلام گران قیمت زیادی را در خود جای می دهند. برای ایمن و ایمن نگه داشتن این منطقه، چند دوربین هوشمند به همراه چند چراغ امنیتی در اطراف آن قرار دهید.

همه این عناصر می توانند به عنوان عوامل بازدارنده بزرگی برای قانون شکنان عمل کنند و آنها را وادار می کنند تا دو بار در مورد دسترسی به باغ شما فکر کنند.

نصب پکیج دوربین مداربسته در داخل خانه

این یک تصور غلط رایج است که دوربین های مدار بسته منحصراً برای فضای باز مناسب هستند. نصب یک دوربین در داخل خانه شما، روی درها یا پنجره ها، می تواند یک مجرم را که وارد خانه شما می شود، ثبت کند و برای شناسایی راحت تر، نمای کاملی از صورت او ارائه دهد.

تنها عیب قرار دادن دوربین ها در داخل خانه این است که از نظر بصری بازدارنده نیستند و یک مجرم باید ابتدا وارد خانه شما شود تا متوجه آنها شود.

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

انواع پک دوربین مداربسته موجود در فروشگاه

  • پکیج دوربین مداربسته 4 عددی همراه با تجهیزات جانبی
  • پکیج دوربین مداربسته 8 عددی همراه با تجهیزات جانبی
  • پکیج دوربین مداربسته 16 عددی همراه با تجهیزات جانبی
  • پکیج دوربین مداربسته 32 عددی همراه با تجهیزات جانبی
  • پکیج دوربین مداربسته 64 عددی همراه با تجهیزات جانبی

توجه: پکیج های دوربین مداربسته قابل ارائه در تکنو دوربین هم می تواند پک دوربین مداربسته بیسیم باشند و هم می توانند سیمی ای اچ دی. لذا کاربر باید قبل از اقدام به خرید با توجه به مکان مد نظر نوع تکنولوژی را انتخاب کرده باشد. لازم به ذکر است که این پکیج ها در بر دارنده انواع لوازم جانبی از جمله هارد، فیش، کابل، موس، مانیتور، دوربین های مداربسته، دستگاه ضبط تصویر و غیره می باشد.

مرکز پخش پکیج دوربین مداربسته

ایمن نگه داشتن خانه یا کسب و کارتان برای تیم تکنو دوربین از اهمیت حیاتی برخوردار است. متخصصان ما تامین کنندگان پیشرو سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته نمونه در سراسر ایران هستند. ما در تلاش هستیم تا نیازهای فردی مشتریان خود را برآورده کنیم و در کنار آنها برای ایجاد مناسب ترین راه حل های امنیتی برای مکان مد نظر آنها کار کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج های دوربین مداربسته در مرکز پخش منصوری، لطفاً در تماس با تیم ما که همیشه خوشحال به کمک هستند، دریغ نکنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با ما