قیمت دزدگیر gmk مدل 890

قیمت دزدگیر gmk مدل 890 را همراه با تخفیف ویژه و ضمانت نامه معتبر از فروشگاه و نمایندگی منصوری دریافت کنید. همه ما به یک سیستم هشدار دهنده و ضد سرقت عالی در خانه یا محل کار خود نیاز داریم. البته ما همچنین می خواهیم سیستم هشدار دهنده زمان اتفاق افتادن وقایع ناگوار در اسرع وقت برای ما پیام کوتاه ارسال کند یا در صورت نقض امنیت بلافاصله با ما تماس بگیرد. در این راستا مناسب ترین گزینه، دزدگیر سیمکارتی جی ام کا مدل ۸۹۰ می باشد که دارای عملکرد صحیح و باکیفیت می باشد. این محصول دارای ۲ سال بیمه نامه سرقت تا سقف ۲ میلیارد ریال است و از همین رو طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

این سیستم مرکزی GMK مدل 890 دارای کلی آپشن های ویژه است که در ادامه با جزئیات بیشتری در این رابطه آشنا می شوید:

قیمت دزدگیر gmk

دزدگیر اماکن gmk مدل 890

وقتی صحبت از امنیت خانه و محل کار و یا دیگر اماکن مختلف می شود. اولین چیزی که به ذهن خطور می کند نصب یک سیستم ضد سرقت یا دزدگیر در محیط است. از همین رو پیشنهاد مؤثر و در عین حال مقرون به صرفه ما، خرید دزدگیر gmk مدل 890 در وب سایت ما می باشد.

به طور کلی این مدل سیستم های مرکزی برند مطرح جی ام کا، اساساً دارای دو ویژگی هستند. اول اینکه با بلندگوی قدرتمندی که دارند از سرقت های احتمالی جلوگیری می کند و اثر بازدارندگی دارند. همچنین مورد دوم هشدار لازم را در زمان سرقت ایجاد می کند و اطمینان می دهد که در اسرع وقت به وضعیت مداخله می شود. همچنین از مدل های دو منظوره است به این معنی دارای شیار کارت است که از سیمکارت های معمولی با هرنوع خط روستایی و شهری پشتیبانی می کند.

همچنین دارای سازگاری با خط تلفن ثابت است. همه ی این ویژگی های حساس به سیستم اجازه می دهد تا در صورت زنگ خطر با کاربر تماس گرفته شود یا پیامک کوتاه در قالب فارسی را برای مخاطبین مجاز خود ارسال کند. این اعلان های هشدار در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن است تا اقدامات لازم و پیشگیرانه را در زمان واقعی اعمال کنید. از همین رو از این به بعد، با دزدگیر سیم کارتی جی ام کا مدل ۸۹۰ در هرکجا که باشید راحت تر خواهید بود. زیرا می دانید که محل کار یا خانه شما حتی پس از ترک و در غیاب شما تحت حفاظت کامل و مؤثر است.

قیمت دزدگیر gmk

سیستم اعلام سرقت جی ام کا 890 خانگی

واحد پانل مرکز، مدیر و مغز این سیستم مرکزی GMK است. همه عناصر به صفحه هشدار دهنده آن متصل هستند. همچنین تمام جریان اطلاعات از سنسور های موجود در صفحه به زنگ هشدار می رسد و پانل هشدار سناریوهای تعریف شده را با توجه به اطلاعات دریافتی اعمال می کند. لازم به ذکر است بدانید این دزدگیر دو منظوره از ۴ چشمی بیسیم و ۸ چشمی سیمی پشتیبانی می کند. بنابراین در هنگام حرکت یا شکستن محدوده این زون های هوشمند، بلافاصله با شماره های ذخیره شده‌ مخاطبین خود ارتباط برقرار می‌کند.

سیستم اعلام سرقت جی ام کا 890 خانگی به قابلیت هشدار در صورت قطع و وصل شدن برق در محیطی که سیستم نصب شده است مجهز می باشد. در نتیجه با این قابلیت می توانید اعتماد کامل و خیال آسوده بیشتری از حیث امنیت کافی داشته باشید.

نصب و راه اندازی این سیستم ضد سرقت اماکن جی ام کا مدل ۸۹۰ نیازی به متخصص ندارد و بسیار ساده و آسان است. همچنین به صفحه نمایشگر ال سی دی مجهز است که کاربرد آن آسان است و به قالب زبان فارسی مجهز است.

قیمت دزدگیر gmk

سایر امکانات دزدگیر منازل جی ام کا

با این دزدگیر منازل جی ام کا این امکان برای کاربران فراهم است تا از راه دور از طریق پیام کوتاه یا اپلیکیشن مخصوص، خاموش و روشن شود.

شما می توانید برای شماره هایی که در این دزدگیر سیمکارتی اعمال می کنید. یک مخاطب را به عنوان مدیر انتخاب کنید. در این صورت هنگام ورود یا خروح دیگر اشخاص، می تواند برای مدیر پنل خود اطلاع دهد. این محصول دارای ۲ عدد ریموت کنترل از راه دور است که از برد بالا و طولانی بهره می برد.

از دیگر ویژگی های سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۸۹۰، دارای قابلیت ارسال اطلاعات هنگام فراموشی جهت روشن نمودن دستگاه است. قابلیت ۳ پارت جداگانه با رمز ورود اختصاصی و مجزا از دیگر محبوبیت های این دزدگیر است.

از دیگر امکانات دزدگیر اماکن جی ام کا 890،‌ عبارتند از : تایمر ۲۴ ساعته، قابلیت ضبط ۲ پیام جداگانه جهت ارسال هشدار دزدی، قابلیت ضبط ۶۰ حادثه در حافظه سیستم همراه ساعت و تاریخ آن، مجهز به تایمر رله خروجی و غیره.

قیمت دزدگیر gmk

قیمت دزدگیر gmk

بهترین راه برای خرید دزدگیر اماکن مطمئن، خرید از مراکز فروش و یا نمایندگی های مجاز با خدمات پس از فروش است. مرکز فروش دزدگیر gmk دارای نمایندگی جهت فروش انواع محصولات دزدگیر جی ام کا می باشد. هرمکانی که برای نصب دزدگیر مد نظرتان است را کافیست به ما بگوئید تا ما با در نظر گرفتن شرایط، بهترین و مناسب ترین دزدگیر را به شما پیشنهاد بدهیم.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما