قیمت دزدگیر جی ام کا مدل 910 در بازار

قیمت دزدگیر جی ام کا مدل 910 در بازار امنیتی و نظارتی بانه ارزان تر از همه جاست. خرید و فروش انواع دزدگیر های ضد سرقت خانگی GMK با قیمتی استثنایی توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه آغاز شد. دزدگیر اعلام سرقت 910 برای اماکن مختلف قابل استفاده است و به محض احساس خطر بلافاصله با شماره های از پیش تعیین شده تماس ارسال می کند. در ادامه به معرفی بیشتر سیستم مرکزی gmk 910 می پردازیم:

قیمت دزدگیر جی ام کا

مشخصات کلیدی دزدگیر اماکن GMK910

  • دارای زون باسیم و بی سیم
  • قابلیت کنترل ۴ وسیله برقی توسط پیامک، تماس و اپلیکیشن Android
  • مطلع کردن ورود و خروج افراد غیر مجاز از طریق گوشی های هوشمند از راه دور
  • نمایشگر ال سی دی روی بدنه جهت اعمال تنظیمات و تعیین رمزهای امنیتی
  • ضبط دو پیام جهت اعلام دزدی
  • قابلیت ضبط حوادث با ۶۰ حافظه بر روی نمایشگر
  • مطلع کردن کاربران خود در صورت قطع و یا اختلال در سیمکارت
  • ارسال شماره تلفن شخصی که اقدام به غیر فعال کردن دستگاه کرده است

قیمت دزدگیر جی ام کا

معرفی سیستم اعلام سرقت سیم کارتی- خط ثابت جی ام کا 910

در صورت ایمن سازی منازل یا شرکت های خصوصی خود ما بهترین دستگاه سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰ را توصیه می کنیم. چراکه قادر خواهد بود به تلفن ثابت محل مورد نظر متصل شود و در صورت وقوع هر حادثه ای در کمترین زمان با کاربران خود تماس صوتی در قالب فارسی برقرار می کند. در غیر این صورت یعنی مواقعی که خط تلفن کننده در دسترس نباشد می تواند از طریق سیمکارت داخلی به وسیله پیامک، تماس و یا برنامه های اندرویدی نصب شده بر روی گوشی های هوشمند مخاطبین خود، اعلان ها را ارسال نماید.

این دزدگیر اماکن gmk مدل 910 دارای طراحی جمع و جور با مجهز بودن به یک صفحه نمایشگر LCD است که امکان تعیین شماره های مخاطبین، گذاشتن پسوردها و غیره را بر روی خود را فراهم می کند. از ویژگی های محبوب این صفحه نمایشگر که بسیار قابل توجه می باشد، قابلیت ضبط حوادث با ۶۰ حافظه در ساعات و تاریخ های دقیق و مشخص شده می باشد همچنین به کاربران خویش این امکان را می دهد تا بر روی آن دو پیام صوتی را جهت اعلان مواقع دزدی ثبت و ذخیره کنند. درصورتی که شخصی که اقدام به فعال و غیر فعال این سیستم ضد سرقت منازل جی ام کا مدل ۹۱۰، کرده باشد بلافاصله شماره آن را برای مدیر شماره های ذخیره شده ارسال می کند بنابراین این قابلیت از دیگر مزیت های مورد پسند آن می باشد.

به علاوه قادر خواهد بود ۴ عدد وسیله برقی را از طریق اس ام اس، تماس و برنامه اندرویدی کنترل کند.

قیمت دزدگیر جی ام کا

سیستم ضد سرق gmk مدل 910

از دیگر ویژگی های برتر این سیستم ضد سرقت این است که قابلیت تنظیم و برنامه ریزی این دزدگیر از راه دور برای شما فراهم است. به عنوان نمونه با نصب دزدگیر جی ام کا سیمکارتی مدل ۹۱۰، نگران از کار انداختن برق محیط مربوطه توسط متخلفین نباشید. زیرا این سیستم قادر است تا در صورت قطع و وصل برق و یا حتی اختلال در ولتاژ برق شما را از راه دور مطلع سازد. همچنین در مواقعی که فراموش کرده این دزدگیر را فعال کنید، لازم نیست به محل مورد نظر برگردید بلکه از همان راه دور این امکان برای شما فراهم است تا از طریق پیام کوتاه، تماس صوتی و یا اپلیکیشن مخصوص هوشمند نسبت به فعال سازی آن اقدام کنید.

همچنین در صورت اعتبار شارژ رو به اتمام سیم کارت، این دزدگیر قادر به اطلاع رسانی شما می باشد. سرعت شماره گیری و اطلاع رسانی این سیستم مرکزی gmk مدل 910 بسیار بالا است. به گونه ای که در هنگام تشخیص احساس تهدید زیر ۲ ثانیه شروع به فرستادن اعلان می کند تا اقدامات لازم را جهت جلوگیری از وقایع اعمال کنید. از دیگر آپشن های ویژه این سیستم ضد سرقت دو منظوره جی ام کا، قابلیت ضبط ۲ پیام جداگانه برای دزدی و حریق محیط می باشد.

به طور کلی این دزدگیر منازل جی ام کا دارای ۲۰ حافظه سخنگو برای اعلان هشدار می باشد. در این میان ۱۰ حافظه سخنگو مختص تماس از طریق GSM و ۱۰ حافظه تماس از طریق خط تلفن ثابت محیط می باشد. این سیستم ضد سرقت برای مناطق دور افتاده و حتی دور از دسترس تلفن خط ثابت طراحی شده است. زیرا دارای پشتیبانی از سوکت سیمکارت شهری و روستایی می باشد. همچنین زون های پشتیبان شده این محصول ‌دارای قابلیت تفکیک برای سه منطقه متعدد به صورت جداگانه می باشد‌.

قیمت دزدگیر جی ام کا

دزدگیر اماکن gmk 910 دارای ۸ زون بیسیم و باسیم است و در صورت تحریک هرکدام از آن ها و یا ورود و خروج افراد غیر مجاز بلافاصله برای کاربران خود هشدار ارسال می کند. همچنین برای مکان های مختلف اعم از منازل، دفاتر، انبارها، پارکینگ ها، بیمارستان ها، شرکت ها و غیره گزینه مناسبی خواهد بود. شما می توانید این مدل دزدگیر و یا سایر مدل های پر فروش دزدگیر اماکن با قیمت مناسب و گارانتی دوساله از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دزدگیر اماکن جی ام کا خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما